.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران :
سهم بری آموزش وپرورش از اعتبارات فرهنگی قابل توجه نیست!

 شمال نیوز: مدیر کل آموزش و پرورش مازندران خطاب به کمیسیون فرهنگی مجلس ، سهم بری آموزش و پرورش از اعتبارات فرهنگی را قابل توجه ندانست .

 سید علی قاسمی  در نشست اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  در محل استانداری ساری فرهنگ  را امری دانست که به طور تدریجی شکل می گیرد .

وی همچنین با اشاره به اینکه نقش آموزش و پرورش در حوزه فرهنگ را امری اصلی برشمرد  وبا اعتقاد بر این نظریه که آداب  و سنن یا  تعاملات اجتماعی در فرایند زمان شکل می گیرد گفت : آنچه که امروز به نام برنامه های فرهنگی از آن یاد می شود ، در حقیقت ابتدا با آموزش های فرهنگی  در مدارس شکل می گیرد .

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه وظیفه اصلی آموزش و پرورش ،سوق دادن مسیر فرهنگ جامعه به سوی فرهنگ اصیل اسلام است افزود : با توجه به اینکه تمام شخصیت های آینده جامعه از جایگاه مدیریتی برخوردارمی شوند  از بطن نظام آموزش و پرورش بیرون می آیند ،اما با توجه به دغدغه ها   و تاکید مقام معظم رهبری  در خصوص توجه به حوزه فرهنگی برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان ،متاسفانه هنوز نهاد فرهنگی آموزش  و پرورش سهم بری قابل توجه از اعتبارات فرهنگی ندارد .

قاسمی به  عنوان یک محقق از کمیسیون فرهنگی مجلس شورای  اسلامی تقاضا کرد ،با توجه به اینکه ساختار آموزش و پرورش فرهنگی است  و کارکرد فرهنگی دارد ،امسال  در اختصاص اعتبارات فرهنگی کشور به این نهاد تجدید نظر صورت گیرد .

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری  در آموزش و پرورش هزینه نیست یاد آور شد :آینده کشور  ونظام اسلامی ایران بر مدار توجه به توسعه فرهنگی استحکام  وقوام می یابد ./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احسان 30 خرداد 1393
بایدبه نمایندگان لایحه حرفه ای معلمان گوشزد می شد.
اشرفی 1 تير 1393
باسلام کی گفته محقق ؟؟؟؟مدیر کل تو عمرش یه دونه مقاله ننوشت عجب مدیر کل با فرهنگی تا وقتی که اموزش و پرورش سیاسی ترین نهاد هست فرهنگ درست نمیشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.